Pascal Duartes familj av Camilo José Cela

Här kommer några uppdateringar, har läst fem böcker sen sist (jag veeet, det är galet, men skulle ni se min fullproppade kalender så skulle er uppfattning av mig antagligen ändras drastiskt. :D ) . Här är alltså den första av dem.

Jag läste en annan bok av samma författare i somras och gillade den inte alls, fast jag tror att jag är en sådan person som inte kan läsa flera böcker samtidigt och därför blev det knas i hjärnkontoret när jag bara plockade upp den och läste lite då och då. Denna bok, däremot, som heter Pascal Duartes familj, (jag antar att ni fattar att jag alltid skriver boktitel och författare i rubriken..!! annars.. ever thought of taking an iq-test? :) skojaskoja).. den var helt okej..

Den handlar om en man som hamnar  fängelse och dricker öl och massa annat. Haha, ärligt talat så var det ingen bok som etsade sig fast i mig..

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback