VAD INNEHÅLLER DENNA BLOGG?

Först och främst ska jag berätta vad denna blogg går ut på. Här skriver jag in varje gång jag har läst ut en bok! Jag är en riktig bokmal (fast inte en tråkig nördig bokmal, utan en energirik och glad och sprallig översocial sådan!) och älskar själv att få boktips så jag tänkte starta en blogg vars enda syfte är att skriva om de böcker jag läser.

Idén fick jag efter att jag under en längre period har skrivit om varje bok jag har läst för hand, för att komma ihåg reflexioner osv i efterhand. Jag ska därför börja med att skriva in alla de böcker jag har inskrivna i den boken (den påbörjades i början av 2006), därefter uppdateras bloggen endast när jag har läst ut en ny bok (fast det är minst en eller två i veckan). Min andra blogg, där jag skriver mer om det dagliga livet, tankar osv är http://piccolastella.blogs.se

Hursomhelst, enjoy alla underbara eller ounderbara boktips och glöm inte att titta in här minst en gång i veckan för nya uppdateringar. Hösten är här och vad är väl då bättre än att krypa upp i soffan någon timme om dagen, koka en kopp te, ta på sig mjukisbyxor och glida in i en annan värld...

Puss & kram från jessie


Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback