Min röst skall nu komma från en annan plats i rummet av Lotta Lotass

Galet superlång titel. Lika galet seg bok att komma in i. det är som om boken är uppbyggd på hundra sidors förspel innan man börjar finna någon slags struktur. Språket är extremt avancerat och i början fattar man inte alls vad författaren vill säga. Enda anledningen till att jag förstod att boken utspelas i Nevada och Las vegas var för att det stod på baksidan. Detta nämndes inte en enda gång i boken. Lite jobbigt. Den handlar om en seriemördare som enligt min tolkning är totalschizo och ser massa figurer (Kaninen, Aposteln, Odjuret och Clownen) som säger åt honom att döda.

Blablabla. På slutet var den ganska intressant. Handlingen är intressant men hon hade faktiskt inte behövt krångla till det så jäkla mycket. Nope, big nono.

Kommentarer
Postat av: Chrisanneli

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback