förresten!

Förresten så har jag beställt böcker också. Lyckades till min lycka få tag på Flickan som uppfann livet av Johanna Nilsso, begagnat på internet. Den kom igår och jag ser fram emot att läsa den i höst (har en miljard olästa böcker men kan inte låta bli att köpa fler. En sann bokhora, minsann. Boknarkoman som jag brukar säga).
Har även beställt böcker från adlibris. Hur många är strikt konfiditiellt men här är några av de jag ser fram emot mest:
Storm över Frankrike av Irène Némirovsky
Den besynnerliga händelsen med hunden vid vattnet av Mark Haddon
Tokyo natt av Elin Lindqvist
Slumpen är ingen tillfällighet av Jan Cederquist
Kärlekens historia av Nicole Krauss
Några av de jag ser fram emot mest alltså. Ih. Paketet kommer nästa vecka någon gång. Sedan har jag säkert fem hyllrader med olästa böcker i bokhyllan redan. Kommer bli en härlig läshöst i år! (fast det är det ju varje år). Synd bara att jag missade bokbytet, ska garanterat gå på nästa med massa böcker att byta bort.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du gillar Den besynnerliga händelsen med hunden om natten, jag tyckte den var jätte bra och har sen fått både min mamma & syster att läsa den.
Jag tycker absolut du ska göra som din mamma säger, att läsa Snabba cash. Även fast det verkligen inte är uppmuntrande läsning!
Angående Sardinien så var det väldigt fint och varmt!

Postat av: Victoria

Hej,
Jag skulle vilja skicka dig ett oredigerat förhandsexemplar av pseudonymen Tim Davys debutroman Amberville. Det är en skruvad, filosofisk gangsterhistoria som handlar om ondska. Utgivning 2 oktober på Albert Bonniers Förlag.
De kommande fyra delarna avhandlar godhet, frihet och öde.
Kontakta mig gärna med adressuppgifter så skickar jag ett exemplar.
Mvh,
Victoria

2007-08-29 @ 14:59:45

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback