Belle de jour - en eskortflickas öden och äventyr

Detta är Belle de jours blogg i bokform. Hon är eskortflicka i London. En helt vanlig tjej, med till synes ett vanligt liv. Hon träffar sina vänner, shoppar, går ut, dricker te i mjukisbyxor. Och är hora. Hon är anställd av en eskortfirma och managern ringer henne dagligen med sitt "hej äälskling, jag har en mycket trevlig herre här som vill träffa dig om två timmar." Då är det dags att raka, vaxa, sminka, puffa upp, välja underkläder med omsorg och hoppa in i en taxi. 

Ibland fick man veta detaljer som man VERKLIGEN hade mått bättre av att inte veta. Har pepprat Julle med högläsningscitat tills hon spyr upp dem, kan jag tänka mig (Julle är kompisen som bor här för tillfället).

Den är rolig, hon skriver på ett roligt sätt och man vill gärna veta nästa äventyr. Känns lite bridget jones-har-förvandlats-till-hora, faktiskt. 

Intressant. Hon påstår dessutom att hon trivs som hora. Njae. Köper vi verkligen det?

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback