Olyckligt kär i ingen speciell av Fredrik Virtanen

Detta är Virtanens blogg i bokformat. Jag har aldrig läst hans blogg. I början var den lite trist (kan också bero på att jag inte är överdrivet intresserad av hans festivalupplevelser!) och inläggen var så korta att de sällan fångade intresse. Längre in i boken blev det stundtals riktigt kul med hans anekdoter och slackerliv. Ändå absolut ingen bok jag skulle rekommendera för någon. Eller jo, kanske när man sitter på en lång tåg- eller flygplansresa, eller ligger på stranden. Denna är ju ett alternativ till deckare som knäppa människor uppenbarligen avgudar numera (jag är kronisk deckar-hatare :P ).

Helt okej, rolig emellanåt, tråkig emellanåt. That's all.

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback