Vid floden piedra satte jag mig ner och grät av Paulo Coelho

Jag älskar och avgudar Paulo Coelho. Han är så otroligt vis och duktig. På något sätt ligger styrkan i hans litteratur att han går direkt på kärnan. Jag kan rekommendera alla hans böcker varmt, de är mina favvoböcker :) men denna var inte riktigt lika bra. Kanske var det att han snackar så mycket om Gud, som gjorde att jag blev skeptisk. Jag har lite svårt för sådant, kan inte riktigt ta det på allvar. Och detta är såklart jättedåligt och blä fy på jessica men så är det. Jag respekterar religiösa människor men känner inte för att läsa mycket om det, inte på detta sätt.

Handlar om en kvinna, Pilar, som åker från sin stad för att träffa en gammal barndomskompis. Det visar sig att han älskar henne och vill vara tillsammans med henne. och så vidare.

det finns vackra inslag, helt okej bok. Men inte i Paulo Coelhos vanliga klass högt uppe bland stjärnorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ännu en blogg att lägga till samlingen med bokbloggar jag besöker! =)

Postat av: Thomasjennifer

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 08:57:25
URL: http://thomasjennifer.blogspot.com

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback