Kvinnan som var en fyr av Viveca Lärn

Egentligen är ju målgruppen till den här boken typ medelålders kvinnor, inte konstigt då att jag tycker den känns mossig, bitter och emellanåt jobbigt svennig. Efter en stund kom jag dock ändå in i den och tyckte att den blev helt okej. Handlar om en medelålders kvinna som egentligen är väldigt ensam. Hennes föräldrar dog tidigt, hon har varken fast jobb, förhållande eller vänner. När hon åker til USA för en kurs i att försälja ett beauty-kit, möter hon en man från Danmark som får henne att känna igen. Han följer efter henne till Sverige, men visar inget intresse. Varför?

Och vad finns bakom den igenspikade dörren i hennes barndomsvilla?

Ingen hit alls, men helt ok. Passar säkert målgruppen perfekt, kanske ska tipsa min mamma :)

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback