Änglar av Marian Keyes

Det var så längesedan jag läste något av Marian Keyes och just därför gillar jag nog boken extra mycket.

Tjejen som dumpar sin kille efter att han har varit otrogen och drar till LA. Som aldrig har haft en tanke på manikyr och helt plötsligt befinner sig i en annan värld av champagnebubbel, falska leenden och ögonbrynsvaxning.

Den är ytlig, spektakulärt solig och perfekt för lata sommardagar. Eftersom jag inte bara läser den här typen av böcker så kan jag uppskatta dem desto mer när jag väl gör det.


Kommentarer
Postat av: Klara

Har precis gett mig på samma bok med samma ingång och förutsättningar som du! Den är ju en riktig sidvändarbok. Men trevlig och av någon anledning fängslande.


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback