middlesex på g.

Läser och läser Middlesex. Om vi inte hade så himla mycket i skolan,skulle jag hänge mig totalt. Bara helt oskamset sjunka ner i det omtalade favoritsoffhörnet, grotta ner mig i orden. Den är bra med andra ord, totalfastnar. Något med meningarnas uppbyggnad, det där magiska som nästan aldrig dyker upp. Höll på att säga hoppas på att bli sjuk men det stämmer inte. Jag känner mig nämligen oroväckande varm i pannan, den där stickiga feberkänslan smyger sig på och jag hatar den. Så nej, inga sjukdomar tack. Esberitox ska snarast införskaffas (imorgon när csn anländer, halleluja). Men gärna några extra veckodagar. Läsveckodagar då, förstås.

Oj oj, det finns tre böcker jag inte fick med i mastodont-uppdateringen häromdagen och nu är blommiga bokboken hemma i hyllan så det får bli nästa gång jag minns. 

Kommentarer
Postat av: Mediabrus

vad trevligt med en magisk bok - den ska jag skriva ner på min villhalista!

Postat av: Boktokig

jag håller med! Den är jättebra!

2007-12-14 @ 18:35:28
URL: http://boktokig.blogg.se
Postat av: Frasse

jag har ingen jävla aning om vad Middlesex handlar om, men trots det får du en att vilja läsa den :) Well done :D

2008-01-11 @ 19:07:43
URL: http://enlitenkorv.blogg.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback