Några halvlästa böcker

Här i massuppdateringen kommer också några böcker som jag inte KUNDE läsa hela pga olika anledningar. Det har liksom gått så lång tid sen jag uppdaterade sist. Jaja. Här är de böcker som inte föll mig i smaken:

Creme fraiche av Susanne Brogger - för mkt fitta, kuk för min smak. Det var några intressanta anekdoter i början men blev för mycket. 

Skuggorna i spegeln av Inger Edelfeldt - pallade inte, den var för ungdomsbok-ig för min smak.

Anarkai av Peter Nilsson - av samma anledning som föregående

Innan du somnar av Linn Ullman - orkade inte med just nu, denna kan jag dock tänkas ta upp och läsa klart senare.

De första tre böckerna kommer med på bokhorornas (bokhora.se/blogs) nästa bokbyte, garanterat.

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback