Pocktail och läsning för fullt

I den här bloggen vann jag att få gå på pocktail på torsdag. Det är något litterärt evenemang och låter väldigt spännande. Än har jag inte riktigt förstått vad det hela går ut på men lovar att rapportera!

Annars läses det för fullt, Myggor och tigrar av Maja Lundberg. Har inte hunnit läsa mycket men nu under eftermiddagen fick jag feber och ont i halsen. Antagligen blir det att stanna hemma från jobbet imorgon och hur trist det än känns så innebär det åtminstone en massa extra lästid som jag tänker ta tillvara på! Vad läser ni i snöyran?


Kommentarer
Postat av: Moa

Hallå! Bra blogg och god boksmak verkar du ha! För att svara på frågan: jag kämpar med en bok av Orhan Pamuk och funderar på att sätta tänderna i Boktjuven snart.

/Moa från Textappeal

Postat av: Paperback lover

Hej!

Jag vann också biljetter till Pocktail ikväll. Jag hoppas på lite trevligt mingel, goda drinkar och en härlig pocketbuffé att frossa i!

2008-11-27 @ 15:52:11
URL: http://paperbacklover.blogspot.com
Postat av: Paperback lover

Och svar på din fråga: Medan tiden tänker på annat av Niklas Rådström, Augustprisvinnaren -92. Nyss börjat, vet ej om det är nåt bra.

2008-11-27 @ 16:20:36
URL: http://paperbacklover.blogspot.com
Postat av: stellasbokblogg

Moa: Tack! Aha, är orhan pamuk inte bra? jag har Snö och någon bok till av honom hemma men blir aldrig av att ta tag i dem. Vad läser du av honom?



Paperback lover: Vad kul, visst var det härligt att där fanns så många böcker att välja på?! tänkte blogga om det senare idag eller imorgon och visa bild på mina kap.

2008-11-29 @ 11:30:23

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback