Ännu mer bokshopping och dags för skärpning

Nej nu börjar det gå överstyr, det här bokshoppandet så nu återinför jag bokstoppet och låter det vara till början av januari 2009. Hann, innan detta infördes (läs: nyss) klicka hem litegrann från adlibris (orkar inte googla bilder två ggr på samma dag som ni nog förstår):

Pappa pralin av Anna Jörgensdotter

4 x prosa av Christine Falkenland

Tusen strålande solar av Khaled Hosseini

Blåst av Erlend Loe

Aprilhäxan av Majgull Axelsson (har tappat bort mitt ex och måste äga den självklart)

Johnny Cash: Självbiografi

Vad är konst? av Ernst Billgren

Härliga inköp va? Jag längtar mig galen även om de förmodligen får stå och vänta ett tag på att bli lästa. Det är själva bokhyllepysslandet som är så fantastiskt ju!

Kommentarer
Postat av: Ss



Hehe, själv köper jag sällan böcker. Ett lånekort är guld värt. Om det inte är läsupplevelser jag iskallt räknar med att återkomma till.



Jag sträckläste Cashbiografin för något år sedan och planerar att läsa om den i framtiden. Kanske är det för att jag är ett stort fan till musiken, men jag älskade den besinningslöst.



Postat av: stellasbokblogg

Ss: Vad duktig du är, jag älskar att ha böckerna och att pyssla i mina bokhyllor och därför köper jag dem hellre och ger bort dem om jag inte gillar dem. Men bibblan är ju bättre egentligen :)



Jag är också ett stort cash-fan, ser fram emot att läsa boken!

2008-10-30 @ 20:53:29
Postat av: Lise

Pappa Pralin har jag i bokhyllan, fastnade för omslaget när biblioteket på jobbet hade utförsälning av böcker, men vet knappt vad den handlar om :P Aprilhäxan är en goding jag också har i bokhyllan som borde läsas om snart, och Kahled Hosseini har skrivit böcker som ska läsas nån gång. C Falkenland har Helena/The girl least likely to/Bokhoran upphöjt till skyarna så det är jag också nyfiken på :)

2008-11-11 @ 09:05:15
Postat av: stellasbokblogg

Lise: Jag läser nästan aldrig på baksidor, för vad en bok handlar om spelar ibland ingen roll. Har läst en poesibok av Anna J, författaren till pappa pralin, och gillade den väldigt mycket. mata din adlibrisönskelista med allt du blev sugen på vetja :D

2008-11-12 @ 09:29:01

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback