Bokmums

Åh jag är helt till mig nu. Ska köpa present till familjemedlemmar som fyller år i dagarna men sedan tror jag faktiskt att jag denna månad har råd med lite bokshopping. Ih, som jag har längtat! Trots att de 200 olästa böckerna i hyllan ber mig att avvakta lite till (minst ett halvår) så kommer jag nog klicka hem några från den ohälsosamt långa adlibrisönskelistan.
Åtminstone fem stycken. Frågan är nu vilka jag ska välja.

Förr i tiden (förra året) var det här med bokshopping ingen stor grej. Jag shoppade böcker JÄMT och ständigt. Nu har läget dock förändrats lite och jag måste väga för och emot. Är väldigt sugen på the andy warhol diaries men då får jag nog nöja mig med endast två pocket. Hm. Vad göra?

Dessutom vill jag (trots alla dessa böcker till mitt förfogande på önskelista och i bokhylla) ha alla era boktips. Så ge mig, ge mig. Vad måste läsas?

Kommentarer
Postat av: aida

bodil malmstens nya tyckte jag om. Sen har stått och fingrat på boken om marianne höök. Och nyaste av jasper fforde. Och linde skugges krönikesamling. johanna nilssons sos från mänskligheten har kommit i pocket nu, lika så första boken av charlaine harris. Drottningen vänder blad läser jag nu, lite då och då. Och nu funderar jag på att även införskaffa shantaram som jag såg kommit i litet tjockt pocketformat. Så, nu fick du några tips :)

Postat av: Detregnarkonfetti

aida: åh tack för alla tipsen, ska genast kolla upp dem :D

2008-10-28 @ 07:29:08
URL: http://detregnarkonfetti.blogg.se/
Postat av: stellasbokblogg

aida: tack för tipsen!

2008-10-30 @ 20:50:37

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback