Bokbyte!

Idag har jag varit på bokbyte arrangerat av Bokhora. En väldigt rolig idé och ett bra sätt att både bli av med böcker man inte riktigt vill ha, och hitta nya fynd man kanske aldrig sett annars. Jag hade med mig tjugo böcker i den fina pocketshop-filtväskan. De jag helst ville ha (Christine Falkenland, två stycken) blev norpade direkt men jag fick med mig en hel del fynd hem. Nämligen:

Saffranshjärtan av Jonas Bonnier
Alla djävulska främlingar av Marcus Birro
Babbeldrottningen av Meg Cabot
Mina hemligheter av Sophie Kinsella
Utanmyr av Sofia Nordin
Vintersagor av Karen Blixen
Ur mörkret av Mackan Andesson
Gregorius av Bengt Ohlsson

Spännande! Ser fram emot fler bokbyten i framtiden. Någon mer som var där?


Kommentarer
Postat av: Helena

En Christine Falkenland (Själens begär) byttes tillbaka när du hade gått eftersom det upptäcktes att den finns med i 4 x prosa (den andra Falkenland-volymen på bokbytet) och ligger kvar på kontoret. Det var jag som tog med den till bytet (har dubblett)så du får hemskt gärna ta den om du vill. Maila din adress till [email protected] så skickar jag den till dig asap. Bara kul att folk vill läsa Falkenland! :)

2008-09-21 @ 17:15:30
URL: http://www.bokhora.se
Postat av: stellasbokblogg

Helena: Oh, vad kul. Mailade dig direkt. :)

2008-09-21 @ 22:10:51
Postat av: ka

Åååå! Ha det helt underbart tillsammans med Karen Blixen! Hon är finare än allt smör i Småland!

2008-09-22 @ 06:45:14
URL: http://lilaplaneten.wordpress.com
Postat av: stellasboblogg

ka: tack!

2008-09-23 @ 17:48:59

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback