Bokkollo



Uppochnervänd mobilbild, men ni ser va?!

I helgen var jag även på bokkollo med min ena bokcirkel. Det hela ägde rum i en liten stuga på Väddö. Sju trevliga och bookish personer, sol, böcker, god mat, vin och underbar miljö - det kan knappast bli bättre. Ända från fredagseftermiddagen till söndagen hängde vi ute på landet och det kändes verkligen välbehövligt.

Vi hade läst ut två böcker som vi pratade om (recensioner av dem kommer i dagarna, så fort jag hinner) och i övrigt blev det faktiskt en hel del läsning gjort. Och en hel del ätande (aj, aj)!

Fotade med mobilen där men nu när jag försökte lägga in bilderna så blev de bara upp och ner och hit och dit som ni ser. Men föreställ er hur jag sitter där med benen i kors och en bok i handen, ett glas rosé på eftermiddagen. Blommiga skor. Sitter i skuggan men känner solen i nacken ibland. Helgen var som ett enda litterärt paradis och sådana får man sällan uppleva. Meravigliosa. Tack bokisar för härligt göromål, mer sådant åt folket.

Sommarläslista och fler recensioner imorgon, alltså. Nu: Vika tvätt, läsa några sidor och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Magix

Ser underbart ut, mer sådant där åt folket helt klart!

Postat av: Jessica

Magix: Ja, eller hur! fantastiskt :)

2009-06-04 @ 10:57:58

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback