Bokpackning, check

Nu är jag uppe och snart iväg till Rom. Yay!

Dessa böcker får följa med mig på resan (alldeles för många med tanke på att jag inte ens ska vara borta en vecka):

Kapten Nemos bibliotek av PO Enquist
Om skönhet av Zadie Smith
Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón
Jag går bara ut en stund
av Isobel Hadley-Kamptz
Sos från mänskligheten av Johanna Nilsson

Alla har stått i evigheter (vi snackar ÅR) i mina bokhyllor men nu ska de få bli lästa. Ser fram emot dem alla, men misstänker att jag bara hinner läsa ut två eller max tre under resan. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är bra att ha med sig några fler böcker än man hinner läsa för man vet aldrig just vilken man blir sugen på att läsa när man väl är där! :)

Bon voyage!


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback