Kulturhusets debutbar

Under kvällen var jag en sväng på Kulturhusets debutbar. Minns att jag var väldigt imponerad efter förra vårens omgång. Ikväll var det några grader för kallt, min kompis ville hem till Krig och fred klockan 21 och jag var för rastlös för att riktigt njuta av alla de duktiga debutanterna.

Men halva kvällen var vi där i alla fall. Det var inte någon av böckerna jag blev riktigt sugen på att läsa men det är alltid intressant att höra författare prata om sina verk ändå. Dessutom är det ett väldigt fint initiativ att lyfta fram debutanter på det här sättet.

Dessa debutanter var där och pratade om sina böcker (och jag såg alltså tyvärr bara hälften):

Alex Schulman - Skynda att älska
Augustin Erba - Ensamhetens broar
Henrik B Nilsson - Den falske vännen
Isabella Varricchio - Pioner
Kalle Dixelius - Toffs bok
Karin Flygare - Det är så konstigt nuförtiden
Linus Gårdefeldt - Men golvet har ingen mun
Micke Evhammar - Thick as a brick
Sara Paborn - Släktfeber
Stina Palm - Trollsländor och taggtråd
Susanne Axmacher - Näckrosbarnen

Var ni där? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback