Om bokkollo, pocktail och utlästa...



... skriver jag imorgon! dagen har varit helt hysterisk med jobb, fika/långmöte och sedan systerhäng på kvällen.
Måste nästan göra en påminnelselista om allt som ska skrivas här imorgon:

- Pocktail (visa bilder på böckerna och från kvällen)
- Bokkollo (om vad vi gjorde, läste och pratade om)
- Utlästa böcker (har fyra stycken att skriva om tror jag!)
- Sommarläslista (kommer ha typ tjugo böcker på min sommarläslista. Eller bör man ha fler?)

Dessutom ska morgondagen spenderas med den sista hemtentan för terminen (den som handlar om 1900-talet).
Men nu blir det en liten sen kvällsmacka och te plus läsning ur en underbar fransk roman.


Kommentarer
Postat av: Magix

Ska med andra ord helt klart titta in här senare i dag, låter som om du gjoprt en massa trevliga och bokrelaterade grejer :)


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback