Läser för fullt (7 december 2008)

Min dator har kraschat. Nackdelarna är många, fördelen är att det blir mer lästid.

Imorgon ska datorn lämnas in och snart är jag tillbaka i sedvanligt tempo. Så länge läser jag Murakamis Fågeln som vrider upp världen. Med sina sjuhundra sidor tar den lite tid men nästa måndag ska den bokcirkeldiskuteras och måste alltså vara utläst tills dess.

Apropå bokcirklar ska vi imorgon ses och prata om Myggor och tigrar av Maja Lundgren som jag nyligen skrev om här. Självklart rapporterar jag om några intressanta synvinklar tas upp under bokcirkelmötet.
Missade dessvärre julbokmarknaden här i Stockholm som jag gärna gått på. Å andra sidan dignar bokhyllorna under tyngden av allt nyinköpt så det kanske var lika bra! Vad läser ni nu?

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback