Prenumerationsknas

Jag upptäckte att om man vill prenumerera på min blogg, i sin bokmärkesfältmapp eller via bloglovin.se, så är det lättast att gå in via gamla bloggadressen, dvs stellasbokblogg.blogg.se. Man hamnar ändå på samma sida. Valfritt alltså, ordochingavisor.se eller den tidigare nämnda adressen.

Jag har mycket att läsa i litteraturvetenskapen men just nu skriver jag lite istället. Har tidigare under dagen läst lite i "Faust" av Goethe (heavy shit, inget jag skulle ha valt själv att läsa direkt) och "Don Quijote" som jag gillar desto mer. Men nu åter till skrivandet och så ska jag snart berätta vad jag tyckte om Revolutionary road och Åtta procent av ingenting.

Vad läser ni?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojoj, då blir det en mängd gamla klassiker för din del, när du läser litteraturvetenskap :)



Jag började alldeles nyss på "Birgitta och Katarina", en roman om heliga Birgitta, ett bokreafynd. Den verkar intressant!

Postat av: Anna

... och så läste jag nyss ut "En himmel för Elliott" som du tipsade om för länge sen.

2009-03-13 @ 18:16:00
URL: http://www.annasbokhylla.blogspot.com
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

anna: ja, en hel del klassiker. har uppdaterat med allt jag läst sen jag slutade blogga här om du är intresserad. Kul att du är tillbaka i mitt kommentarsfält :)



oh, intressant med heliga birgitta! vi har fått läsa texter AV henne i kursen, vilket kanske inte är lika intressant men en bok om hennes liv skulle jag gärna läsa.



Ja, jag läser din blogg regelbundet. Prenumererar på den så jag såg att du hade läst en himmel för elliot. Kul att man får sprida boktips. Själv läser jag just nu "don quijote" som är härlig och annorlunda.

2009-03-14 @ 09:30:19
URL: http://ordochingavisor.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback