Presentkortsshopping (28 december 2008)

Jag börjar vänja mig vid ett liv utan dator. Intressant. Längtar icke desto mindre efter att få tillbaka den, förstås. Läsmässigt har jag tagit paus i Fallen och läser en annan så länge. Recensioner kommer i veckan.
I julklapp fick jag ju bland annat det underbaraste av allt: presentkort på adlibris! Har precis klickat hem julklappsböckerna. Dessa blev det:

The long hard road out of hell av Marilyn Manson

Fly av Cilla Naumann

Jakten mot nollpunkten av Carl Johan De Geer

Ingen hör hemma här mer än du av Miranda July

Det hemliga sällskapet av Claes Hylinger

U-sväng inslagen i folie av Jan Stenmark

Innan männen av Nina Bouraoui


En hel del inbundet och lyxböcker.
Pocket skämmer jag bort mig själv med jämt och ständigt ändå.
Vad läser ni i mellandagarna?

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback