Välkomna tillbaka

Jag valde att sluta blogga på ikultur. Jag tycker att det är en jättebra sida och en toppenidé men saknade min gamla kära blogg, och när jag dessutom fick en .se-domän i present av en vän och tänkte att ordochingavisor.se blir toppen.

Jag har lagt in alla de inlägg jag skrev under tiden på ikultur i den här bloggen, så nu finns allt jag har skrivit sedan jag började bokblogga, år 2006, samlat på ett och samma ställe.

Alltså: prenumerera på sidan vetja, via rss eller bloglovin.se. Här kommer jag stanna ett tag!

Imorgon uppdaterar jag med vad jag tyckte om de två böckerna jag läst ut senaste veckan. Men nu blir det hopp i säng för ännu lite mer läsning.

Dessa böcker har jag läst ut den senaste veckan:



Revolutionary road av Richard Yates. Nu hittade jag inte den framsidan som var på exet jag läste (den svenska pocketen) men den här bilden är ju hundra gånger snyggare. Hade dessutom denna som skrivbordsunderlägg under en lång period förut, så why not?



Åtta procent av ingenting av Etgar Keret.

Mer om dessa imorgon alltså. Godnatt!

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback