Jag + twitter är numera = sant

Nu finns jag på twitter. Eller jag skapade faktiskt kontot i somras, men nu kommer jag att regelbundet twittra. Och jag ska försöka hålla mig till litteratur men ett och annat kan nog slinka igenom, skulle jag tro. Jag heter ordochingavisor där. Och det jag undrar allra mest är förstås: Har ni twitter? Skriv gärna era nicknames i kommentarsfältet. Jag är lite av en nybörjare på detta område, så det lär ta ett tag innan jag förstår allt.

Idag ska jag läsa till skolan. Hur mycket som helst faktiskt. Så nu lever jag upp till det motto jag citerade häromdagen, att läsa mer böcker än bloggar. Även om jag allra helst bara skulle vilja ta en långpromenad, läsa självvald litteratur och just bloggar.

Istället blir det Blecktrumman. Och om jag hinner, helst Den omättliga vägen också. Vi får se hur långt dagen tar mig i den magiskt realistiska världen, som snart tar slut. På torsdag delas nämligen hemtentan i kursen ut. Sedan blir det så småningom dags för B-uppsats.

Kommentarer
Postat av: snowflake

Jag heter snofl.



Morrn!


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback