Liten beställning

Eftersom jag var tvungen (älskar ursäkter!) att köpa en bok till litteraturvetenskapen, utöver de skönlitterära som redan är inköpta, så passade jag på att slänga ner några till i adlibris-korgen:

Kejsaren av Portugallien av Selma Lagerlöf
Refug av Michel Houellebecq (den bok som Iggy Pop baserat sin senaste skiva på, blev så nyfiken!)
Selma Lagerlöf
av Vivi Edström (biografi)
Dårens dotter av Mian Lodalen
Dödssjukdomen av Marguerite Duras
Välkommen till paradiset
av Jennie Dielemans

Nästan alla är sådant jag läst om på sista tiden i olika bokbloggar, hurra! Nästa gång ska jag beställa några av de kok-/träningsböcker ni tipsade mig om häromdagen. Men nu blir det lite läsning.

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback