Lyckad bokbloggsträff på Vinter

Igår var jag på bokhoras bokbloggsträff. Det var hur trevligt som helst. På den norrländska restaurangen Vinter i Birkastan samlades ca 20 bokbloggare för lite vin och mycket prat. Jag satt vid samma bord som en av skribenterna på wind up women, nystartade kafka på jobbet och så Johanna L från bokhora. Vi pratade om alltifrån Åsa Linderborg, Murakami och förlag till Gaza (obligatoriskt samtalsämne) och sommarläsning.

Dessutom fick alla en härlig bok-goodiebag med sig hem:








Inte illa, eller hur? Tack ni som var där för en inspirerande kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Ja, lyckad var ordet! Och har idag tänkt på din kompis boksignering med skamsköljningar som följd, haha!

Btw, bra idé med gästbloggare i sommar. Släng ut ett mejl om det?

Postat av: Cattis

Supertrevligt att träffa dig! Det var en riktigt bra kväll. Jag har också gått omkring och småfnissat idag åt boksignerings-historien:)

2010-06-03 @ 19:06:06
URL: http://windupwomen.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Ja, vad trevligt det var! Och tack för länken, fast kafka på jobbet är det ju... Se till att hålla den där kompisen nära, hon kanske bjuder på fler underbara pinsamma anekdoter i bästa Jonas Karlsson-anda.

2010-06-03 @ 22:49:00
URL: http://kafka.squarespace.com
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Johanna L: Haha, tur att min kompis bjuder på det hela, men skamsköljningarna är verkligen enorma. Ja, ett mail ska jag slänga iväg. Bra idé! Jag gör det imorgon.



Cattis: Detsamma!



Åsa: Nu har jag rättat till det. Och hon är en av mina närmaste vänner så det kommer jag absolut göra. :)

2010-06-04 @ 15:33:27
Postat av: Anna

Men åh! Jag vill också veta vad det var för historia! Ni kan junte skriva så här på bloggen utan att alla får veta. Nä det går faktiskt inte.

2010-06-04 @ 18:23:01
URL: http://bokcirkus.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie på OOOF bok

Hej! Nu lämnar jag min mejl-adress och den borde funka! Jag hoppas vi träffas vid nästa bokbloggarträff!

2010-06-06 @ 14:46:31
URL: http://www.ooofbok.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback