Releasefest för Vit skit


Bilden är snodd från Folkes facebook. Men det borde vara okej eftersom hans stickers
sitter här och var i Stockholm.

Jag har inte haft tid att blogga, men i torsdags var jag på en riktigt cool releasefest för en bok. Boken ifråga heter Vit skit och är skriven av pseudonymen Oldbrind Pseudonymf, som också sätter upp klistermärken runtom i Stockholm under namnet Folke.

Boken verkar riktigt bra, och som titeln antyder, skitig. Bara det som står på första sidan är riktigt lovande:

Alla älskar en vinnare.
Den här boken är tillägnad alla som förlorar
och de som älskar er ändå.

Riktigt starkt tycker jag. Det är en roman som Oldbrind har gett ut på eget förlag. Ifall ni vill följa honom eller blir sugna på att köpa boken så tycker jag ni ska lägga till honom som kompis på facebook. Där heter han Folke Folkeson.

Releasefesten var på baren Sjögräs vid mariatorget. Självklart köpte jag ett (signerat) ex av boken. Bokhora har haft ett måndagsmöte med Oldbrind, som ni kan läsa
här. Var ni också där?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Boken finns att beställa fraktfritt på www.itemstore.se

2010-06-01 @ 16:22:47
URL: http://www.itemstore.se
Postat av: molikgyn

Bbc – advice – cigarettes / tobacco

2014-10-12 @ 19:30:56

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback