En bokoholists himmelrike


Googla på book heaven och finn detta. Jag kan väl hålla med om att det ser himmelskt ut.

Efter en trevlig kväll i min bästa väns sällskap så ska jag nu spendera resten av kvällen som en riktig bokoholist:

- Jag har nu läst alla för dagen nya inlägg i de bok- och författarbloggar jag följer.

- Titta på kvällens Babel i SVT Play tillsammans med en stor kopp blue fruit-te. Sara Stridsberg är med i avsnittet vilket väl säger det mesta, åtminstone för dem som regelbundet följer min blogg.

- Efter att ha sett Babel ska jag läsa Kvinnor och äppelträd, ämnet för min C-uppsats och hittills dessutom en alldeles underbar roman. Mer om min C-uppsats skriver jag imorgon för de intresserade.

Det är fördelen med att vara bokoholist. För en icke-läsare kanske detta låter skittråkigt. För mig är det himmelriket.

Kommentarer
Postat av: Magix Bokbabbel

Ååh vilken bild! Och åh vilken härlig kväll! :)

Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Magix: Eller hur! :)

2010-03-26 @ 09:17:19
URL: http://www.ordochingavisor.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback