En till blogg ni bara måste läsa

Jag fick lite läst förut och planerar mer av den varan imorgon och på torsdag. Äntligen har jag kommit in i den boken jag först ska läsa ut av de jag håller på med. Sen så! Recensions-rassel i ord och inga visor-landet kan man ju kalla det.

Men det här inlägget är egentligen bara till för att påminna om en helt fantastisk bokblogg. Som tar sig tid till analyser, skriver om superintressanta böcker och är allmänt välformulerad at all times. Om ni inte redan läser WTOSIOTL (We tell ourselves stories in order to live) så är det sannerligen dags nu.
LÄS!

PS. Känn er för guds skull inte nödgade att sluta läsa min blogg för det, tvingas reklamskribenten inom mig att tillägga. Men det förstod ni nog.

Kommentarer
Postat av: Rödluvan

Svarar på din kommentar sedan tidigare här istället:)



Mjo, nog är jag ordentligt litteraturintresserad allt, och tanken har onekligen slagit mig rätt många gånger den senaste tiden... Fast jag tror det blir mitt sommarprojekt med en bokblogg. Jag har liksom en vanlig blogg, och sen hundra järn i elden med skolan, så än så länge ligger det på is. Fast tro inte att jag inte samlar ideér och uppslag för det! En dag blir det nog av, lovar att meddela:D

2010-03-10 @ 00:17:57
Postat av: Magix Bokbabbel

Alltid trevligt med nya bokbloggstips :) Låter mycket bra det där med recensionsrassel, rassla på!


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback