Jag är tillbaka!

Åh, vad jag har saknat att hinna blogga och läsa böcker. Men nu är kandidatuppsatsen inlämnad och opponeringen är nästa vecka. Sedan kommer jag få opponera på en uppsats senare i juni (som handlar om Drömfakulteten, bara det är en lyx). Jag ska också skriva om vad jag kommit fram till i uppsatsen. Dessutom har jag massa bokfunderingar, böcker att tipsa om och andra böcker att läsa, poesiutmaningen att hålla vid liv och mycket annat. Jag är tillbaka i bloggvärlden helt enkelt.

Om några veckor sparkar mitt sommarbloggprojekt igång också och det är ganska många som vill gästblogga om bra böcker/författare. Kul! Läs mer om projektet i några inlägg längre ner på den här sidan - kanske vill du också vara med? Jag hör av mig till alla när det blir aktuellt att sätta igång.

Idag ska jag jobba halva dagen och sedan gå hem, sätta mig på balkongen och umgås med Carl-Johan Vallgren i bokform. Kunzelmann & Kunzelmann har väntat länge på sin beskärda del av uppmärksamheten. Vi hörs lite senare idag!

Kommentarer
Postat av: Anna S (Bokstävlarna)

Grattis till uppsatsen! Hoppas att opponeringen går bra så att du inte måste sitta och revidera en massa bara.



Jag längtar som en tok tills om två veckor när mina tentorär avklarade och jag får koncentrera mig på sommarkursen och bara läsa vampyrböcker i flera veckor. Att få läsa vad man vill är helt fantastiskt efter en period av mycke tplugg och tvångsläsning! :)


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback