Sommarliv - men jag kommer tillbaka

Jag lovar att jag kommer tillbaka. Först ska jag bara leva lite sommarliv. Ni vet, läsa böcker som man har längtat länge efter och sådär.
Promenera på en landsväg i vita Converse och inte känna någon stress, går också bra. När man pausar från läsningen.
Landsvägsbrevlådor är något av det härligaste som finns. Hemma väntade Just kids av Patti Smith när jag var ute på den här promenaden.
Jag har läst Hanna Hellquist också och nu börjat på Junot Diaz. Men jag har även hunnit skriva en krönika i Tidningen Kulturen som borde göra alla bokoholister stolta. Den finns att läsa HÄR och handlar om att jag är bokoholist (newsflash, eller hur?). Läs och säg gärna vad ni tycker eller sprid den vidare, som ni vill. Nu ska jag ge mig ut på landet igen och – gissa vad – läsa. Men som sagt, bloggen är inte död. Den har bara en välförtjänt semester. Vad läser ni nu i sommarvärmen?

Kommentarer
Postat av: Frida (påhittade nöjen)

Vilken fantastisk krönika du har skrivit! Hoppas den får många läsare.



(Jag gjorde det lilla jag kunde och länkade till den på bloggen.)

Postat av: Cicci

Underbar krönika du skrivit! Härligt och veta att det finns likasinnade. :-) Ha en härlig lässommar!

2011-07-11 @ 09:24:34
URL: http://ciccisbokblogg.blogspot.com/
Postat av: Stephanie

Hej Jessica!



Jag är tillbaka framför datorn nu. Har också haft lite bloggsemester.



Hur har du det?



Kram,



Stephanie

2011-07-17 @ 21:43:47
URL: http://vargdrommar.blogspot.com/
Postat av: Anki

Underbar :)

2012-01-11 @ 15:39:19
URL: http://glasogon-pa-natet.nu/

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback