Låt oss inte glömma boktipset.se!

I början var det så lätt att vara aktiv på boktipset, man lade in alla böcker man kom på att man hade läst. Nu gäller det att inte glömma bort att det finns. Jag upptäckte precis att jag glömt lägga in typ de senaste fem böckerna jag läst. Ajabaja. Men nu är det fixat. Det är ju faktiskt en smart idé och sidan har roliga funktioner, särskilt att man kan bli tipsad om böcker av boktipset i sig och genom att se vad de med lika smak gillat.

Nu ska jag lägga mig och läsa världens tegelsten. Själen njuter.

Låt oss heller inte glömma det underbara initiativet bokbloggar.nu. Där samlas de flesta (?) bokbloggars inlägg på ett smidigt sätt. Mina favoritbokbloggar har jag i bokmärkesfältmappen i min webbläsare men kan vara schysst att hitta nya bloggar på bokbloggar.nu. Dessutom kan man fylla i vilken bok man läser just nu. Smart även det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för tipset om bokbloggar.nu, den sidan hade jag inte hört om tidigare :)


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback