Pocktail-rapport!

I torsdags hade jag alltså den äran att få gå på Pocktail. Det hela anordnades av förlaget Natur & Kultur och Anna Winberg (ilovepocket-bloggen). Jag tycker det är ett helt underbart initiativ. Detta var min andra Pocktail och även den här gången lyckades jag plocka på mig massor av böcker. Det känns nästan lite syndigt att gå där och dricka gratischampagne och gratisdrinkar - samtidigt som man i handen håller en plastpåse full med nyplockade gratisböcker!
Dessutom kul att mingla och träffa nytt folk! Hoppas på fler Pocktails i framtiden.

Temat var african punk men eftersom min garderob gapar tom när det kommer till african och punk så slängde jag en turkos, lite afrika-inspirerad väska över axeln och hade stora träsmycken till det.

Nog skrivet, dags för lite pics!





Böcker, champagne och färgglatt godis!



Som ni ser blev det en hel del böcker! Längst ner syns inbjudan till kvällen. I denna hög finns böcker både till mamma och pappa (deckarna), lillasyster (boken om en dansare), kompis (Tärningsspelaren t.ex, som jag själv redan har) och en del till mig själv (Sonja Åkesson-biografin, Samtal med Hitler osv).

Sammanfattning: Pocktail, hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Boktoka

Visst var det trevligt!!?

Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Boktoka: Ja, det var supertrevligt! synd att vi inte visste i förvg att vi skulle vara där, då hade vi kunnat frossa i bokprat :D

2009-06-09 @ 22:11:43

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback