Tågläsning är den bästa läsningen (12 december 2008)

Jag akte tag, alltsa laste jag.

For narvarande ar jag och halsar pa en hollandsk van i orebro (over helgen). Darav bristen pa de svenska prickarna over bokstaverna. Hoppas ni har overseende for denna gang. Min kara dator ar pa reparation och bor aterkomma snarast.


Pa taget hit passade jag pa att njuta av flera timmars ostord lasning. Vad ar val battre an att luta sig tillbaka med musik i oronen och veta att man kan sjunka in totalt i boken. Som jag tidigare skrev haller jag pa med Fageln som vrider upp varlden som ska vara utlast till min bokcirkel nummer tva pa mandag. Det ar valdigt intressant och annorlunda lasning. Skriver mer nar jag ar klar med den.


Har shoppat en del julklappsbocker i veckan. Det ar val det basta, att verkligen tanka ut vilken bok som skulle passa mottagaren bast. Pa julafton lar jag marka om jag prickat ratt eller ej. Sjalvklart slank nagra ner till mig sjalv ocksa, bland annat en Doris Lessing. Dags att vara social har. Imorgon hoppas jag pa lite lastid. Murakami skriver pa ett oemotstandligt satt!

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback