Halvvägs i många

Nu är jag verkligen halvvägs i många böcker. Som tur är kommer jag nog ha lite mer lästid den här veckan, om inte annat för att jag faktiskt ska ta bort en visdomstand imorgon och kommer bli sängliggande imorgon och lite halvt som halvt på torsdag.

Det är så mycket jag vill läsa. Framför allt vill jag bli klar med de tre böcker jag håller på med samtidigt nu, för att kunna börja med andra. Det ligger nämligen mycket lockande i att-läsa-snart högen (för att inte tala om alla olästa böcker överhuvudtaget, som är många fler och mycket mer lockande. Men de böckerna får inte plats i detta inlägg).

Jag hoppas att jag blir klar med de jag håller på med nu för här får ni se hur lockande min att-läsa-härnäst hög är:








Har ni någon rolig läsning att se fram emot?


Kommentarer
Postat av: Jimmy Asklund

Oj oj oj. Vi fungerar verkligen likadant där. Jag räknar till nio böcker som jag på något sätt håller på med samtidigt. Läser, skriver om, osv... Det är faktiskt ganska frustrerande i längden, men jag vill ju göra allt samtidigt.

Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Jimmy: Ja, alltså jag höll på med fyra böcker samtidigt men för mig är det väldigt mycket. Men nu är jag tillbaka och håller på med en i taget, så nu läser jag en efter en alla de underbara böcker på bild ovan som väntar på mig. Men det är, som du säger, frustrerande att ha för många böcker på gång samtidigt. Man vill ju kunna ge varje bok sin fulla uppmärksamhet utan någon slags lässtress som pockar på en.

2009-11-28 @ 10:17:23

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback