Ojdå + kategorier

Det var inte meningen att Burton-inlägget skulle publiceras igen, allt jag ville göra var att ändra kategori på det. Men there you have it, bara att bortse ifrån det och bläddra ner till veckans boktips istället.

Ikväll har vi bokcirklat med min ena bokcirkel på restaurang Shanti på Söder. Vi pratade om Falkenlands Vinterträdgården, som jag har tjugo sidor kvar i. Och jag får återkomma med vad jag tyckte om den imorgon eller så, för ikväll måste jag läsa annat inför en föreläsning.

Nu finns i alla fall alla inlägg som har med poesiutmaningen att göra samlade i en egen kategori, och där kommer jag fylla på efter hand. Du hittar dem
här. Samma sak gäller veckans boktips-inläggen, dem hittar du här. Där finns en hel del böcker jag tipsat om tidigare också.

Nu blir det lite läsning innan det är sovdags.

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback