Mer Beskow-sweetness

Jag sitter och läser Tornet, en maffig roman på över 900 sidor. Som en motsats till det tänkte jag visa lite bilder från en annan fin bok jag nyligen läste.
Jag minns att jag älskade den här boken som liten. Tydligen var Elsa Beskow tvungen att ändra slutet och lägga till en pytteliten notis om att allt slutade bra och katten kom hem igen, för att de yngsta läsarna inte skulle oroa sig för mycket för det bortsprungna husdjuret. Under återstoden av veckan kommer det dyka upp en hel del roligt här, så håll ögonen öppna.

Kommentarer
Postat av: Böckerx3

Ska bli kul att höra vad du tycker om Tornet =)

Postat av: Thea

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 18:15:54
URL: http://smsalåna.nu

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback