Boklördag 7: Nya recensionsböcker väntar


Det här inlägget får avsluta boklördagen i min blogg. Under dagen har jag hunnit bjuda på Andy Warhol-citat, visa en fin skrivbok (det blir det mer av framöver), tycka till om Never let me go, föreslå teman för kommande bokmässor, tipsa om en cool amerikansk poesibok och prata lite om klassiker och kanon i litteraturen.

Imorgon tänkte jag påbörja någon av recensionsböckerna ovan, men jag tar nog bort framsidesbilden från Moodyssons bok. Den är lite för äcklig för min smak. Under är boken snygg och svart och framförallt har jag längtat efter den i evigheter. Ser mycket fram emot bägge böckerna.

Eli hakade på och gjorde en boklördag hon med. Vi konstaterade att en gång i månaden är en lagom repris för boklördagar, så jag kommer att köra på det. Imorgon ska jag däremot bjuda in er till världens roligaste grej. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa H

Åh, vad fint med återkommande boklördagar!

Nu ska jag kika in på Elis variant av denna.

Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Lisa H: Kul att du gillar det. :)

2011-02-25 @ 16:46:12
URL: http://www.ordochingavisor.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback