Litterära 26-årspresenter



Om man råkar ha världens bästa pojkvän så kan det hända att man får såhär fina födelsedagspresenter. Det fick jag häromdagen. Tavlan i bakgrunden på den nedre bilden var också en födelsedagspresent.

Kristian Lundbergs Yarden läste min bokcirkel men för mig blev det aldrig av att läsa den när det begav sig. Har dock pratat mycket om den och varit nyfiken, något som min käresta snappat upp.

María Negronis Bebådelsen hade jag aldrig hört talas om men har nu läst på baksidan och insett att jag knappast kunde fått en bättre present. Den låter nämligen som klippt och skuren för mig.

Erik Lindegrens Sviter verkar vara en diktsamling som liksom kryllar av fina hjärtihopsnörpande citat.

Otroligt fina födelsedagspresenter, eller hur? Dessutom fick jag en fin tygaktig randig skrivbok att ha som ny idé/citat-bok till bloggen. Av mina föräldrar fick jag på kvällen bland annat en t-shirt med bokrelaterat citat i nacken och en stringhylla som kommer levereras inom kort (!).

Har ni läst någon av böckerna?

Kommentarer
Postat av: Böckerx3

Härlig med presenter!

Postat av: Malin

Alltså få böcker som man VERKLIGEN vill ha är ju det allra allra bästa! Har inte läst någon av dem, men det blir säkert trevlig läsning! :)

2011-04-04 @ 15:29:09
URL: http://malinthewriter.wordpress.com
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Böckerx3: Ja verkligen. :)



Malin: Ja det tror jag också, blev verkligen lyckade presenter (& en fin födelsedag, för övrigt!)

2011-04-06 @ 10:17:32
URL: http://www.ordochingavisor.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback