Äntligen älsklingarna!

Nu äntligen har jag kommit mig för att fota mina bokhyllor. Sådant som är lättare att komma ihåg när man är sjuk. Här är raringarna:


Smalisarna som även innehåller lite filmer och skivor. Men visst anar ni böckerna där i mitten? Målet är att ha endast böcker i den här och fixa nya hyllor till filmer och annat.



Här är de stora bokhyllorna, som egentligen är ganska små och smarta. De går inte så långt ut från väggen och passar därför utmärkt för pocket. Längst ner har jag inbundna böcker, skrivböcker och annat. Jag sorterar mina bokhyllor endast så att jag ställer alla böcker av samma författare tillsammans (oftast). Har en hylla med klassiker, men det börjar spåra ur lite då jag har klassiker även på andra ställen i bokhyllan. En chic-lithylla och i övrigt är det organiserat kaos som gäller.

Jag har även böcker på fönsterbrädet i köket. Där står konst- och andra inspirationsböcker. Den befinner sig dock för närvarande i stökigt kaos med lite räkningar och annat ovanpå böckerna så den fotar jag inte just nu.
Behövs snart fler bokhyllor, då garderoben också innehåller massa böcker. Tur att ett av fönsterbrädena än är ledigt, så jag kan skjuta ytterligare bokhylleköp på framtiden. För var ska de få plats?!

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback