Var med i bokcirkel

Jag håller på med en tjock bok så därför dröjer det lite men om några dagar är jag klar och kommer uppdatera direkt!
Boken jag läser nu ska diskuteras i min bokcirkel nummer två (nummer ett ska ju ses på söndag och diskutera Allt är upplyst). Vi är bara två personer hittills i bokcirkel nummer två och det känns ju lite torftigt. Om du bor i Stockholmsområdet och är intresserad av att vara med från nästa bok så får du gärna hojta till och lämna din mail/bloggadress i kommentarsfältet. Kom igen!

Annars försöker jag skriva så mycket jag kan eftersom jag dessutom har ett mål att någon dag bli författare. Fast just nu är det usa-valshysteri på nyhetsmorgon i bakgrunden, och snart jobbdags. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Oskari Katainen

Hej! Du finns det någon mailadress man kan nå dig på? Jag har lite små funderingar och frågor.



Kan du inte maila till mig på
[email protected] ?



Riktigt bra blogg!

MVH

Oskari Katainen

2008-11-07 @ 21:56:59
URL: http://www.ikultur.se
Postat av: stellasbokblogg

Oskari K. Har mailat dig men fick aldrig något svar. :)

2008-11-12 @ 09:29:40

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback