Inspiration

Idag var sista dagen med min engelska vän i stan. Vi grät en skvätt innan vi skildes åt och hoppas på att ses snart igen. Innan hon åkte hann vi dock med en sväng på bland annat pocketshop, där jag för ovanlighetens skull avhöll mig från bokshopping (måste ändå beställa några inför litteraturvetenskap b snart). Istället fick dessa underbara raringar följa med hem för en billig penning:


Min fot ville visst också vara med på ett hörn.

Det finns hur många fina anteckningsböcker som helst på pocketshop just nu, så skynda dit och fynda. Bokiga människor brukar ju vanligen också gilla anteckningsböcker. Om inte annat kan man ha dem till att skriva ändlösa böcker-jag-vill-ha-listor i. Funderar på att ha den längst till höger till enbart detta.

Kommentarer
Postat av: Maria

De är så fina. Men jag vill ha linjer i mina anteckningsböcker. :(

Postat av: Magix

Jag älskar Pocketshops anteckningsböcker, de är förmånliga och just passlig storlek och har väldigt skrivvänliga sidor. Däremot tyckte jag bättre om Lotta Kühlhorns design, de nya är jag inte helt förtjust i (har inte sett alla, men jag fick två hemhämtade då en kompis var i Sverige)

2009-08-25 @ 07:22:40
URL: http://bokbabbel.blogspot.com
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Maria: Det vill jag också egentligen men dessa var så sjukligt snygga att jag får försöka lära mig att skriva rakt nu (vid 24 års ålder)!



Magix: Ja, förutom att de inte har linjer är de helt fantastiska. Åh jag är galet förtjust i de nya, särskilt de ovan plus en till som jag tänkte köpa nu i dagarna. Men de som Lotta Kühlhorn har gjort är också underbara förstås!

2009-08-25 @ 07:54:11
Postat av: Anna S (Bokstävlarna)

Oh, mycket tjusiga! Jag känner att jag nästan måste ta mig till en pocketshop så att jag kan köpa den längst till vänster...

2009-08-25 @ 23:20:51
URL: http://bokstavlarna.se
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Anna S: Ja, men gör så! det fanns många fina förutom de jag köpte också.

2009-08-28 @ 09:49:46
URL: http://www.ordochingavisor.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback