Bodil-vinst

Vad kul, jag vann ett ex av De från norr kommande leoparderna av Bodil Malmsten. Här är motiveringen, tack bokmania! Så i höst blir det mycket Malmsten-loggboksläsande. Självklart kommer jag parallelläsa med annat, för att inte överdosera.

Hurra!


Sedan har jag precis läst ut en roman, men måste genast börja på nästa inför seminariet imorgon. Vill ha hunnit läsa halva åtminstone. Så jag skriver om boken senare ikväll istället. Och bokbeställningen får således också avvakta. Jag fyllde på bokförrådet på pocketshop i veckan, bland annat med Bokhora-albumet. Det verkar så underbart, och jag ska läsa varenda rad, men inte just idag tyvärr. Det blir mycket som skjuts upp till förmån för en roman som ser väldigt tråkig ut. Låt oss hoppas att skenet bedrar.

Kommentarer
Postat av: Carina (Bokbiten)

Hurra hurra, jag vann också! :-)

Postat av: Fru E

Jag är grymt avundsjuk! Det är verkligen en så'n bok man VILL äga. Kul för dig! ;-)

2009-10-04 @ 20:58:34
URL: http://www.frue.bloggsida.se
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Carina: jag såg det, kul! :)



Fru E: Ja,verkligen fast jag äger ju allt jag läser så nu får jag chans att läsa den :D

2009-10-04 @ 23:25:32
Postat av: Magix

Grattis, vad kul!



Åh, Pocketshop! <3 Tror nog du kommer att gilla Album, själv har jag inte mycket kvar!

2009-10-05 @ 07:29:16
URL: http://bokbabbel.blogspot.com

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback