Bok om Thåström



Jag passerade pocketshop på götgatan häromdagen, på väg från jobbet till skolan. Gick inte in men hann se i skyltfönstret att där låg en alldeles färsk bok om Joakim Thåström (som just då spelades i mina öronsnäckor). Jag blev alldeles till mig och såg framför mig hur man ÄNTLIGEN skulle få lära känna människan bakom attityden, punksjälen och de fantastiska låtarna.

Sedan glömde jag bort det av någon outgrundlig anledning. Nu när jag kollar på adlibris så visar det sig vara samlade reportage, recensioner, intervjuer och annat. Även om det inte är den maffiga biografi jag kanske hoppats på, så är det ändå ett absolut måste.
Här finns boken.

Apropå biografier, har ni någon riktigt härlig bio att rekommendera? Jag är lite på sådant humör.

Kommentarer
Postat av: aidaho

jag har blivit tipsad om käbi laretei..kärleksbreven mellan henne och den store bergman ska visst vara nåt att bita i.

Postat av: Jessica (ord och inga visor)

aidaho: Aha, det lät spännande. Jag har skrivit upp den i min långa villha-lista nu. Tack för tipset!

2010-02-27 @ 17:27:16

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback