Sommarläsning

Nu ni! Jag har äntligen kommit igång med läsningen och plöjt flera tunnisar den här veckan. Det är så härligt med vatten, cola light, progg i bakgrunden och så läsning i soffhörnet. Och imorgon publiceras den första sommargästbloggaren i mitt sommarprojekt.

Jag har dessutom bilder från en härlig bokaffär i Amsterdam att visa, lite adlibrisshopping som ska klickas hem imorgon, inspirationspoesi och annat att skriva om. Förutom de böcker jag har läst, förstås.

Vad läser ni just nu?

Kommentarer
Postat av: Bokbabbel

Blogga på du bara, jag läser ivrigt :)



Jag har nyss börjat läsa min tredje Linwood Barclay, sedan ska jag nog hugga tag i superhypade "One Day"!

Postat av: Åsa (kafka på jobbet)

Härligt att du är tillbaka! Jag ser fram emot att höra om tunnisrana och inspirationsposin.



Jag har precis avslutat Parfymen, som vi ju pratade om på bokbloggarträffen och känner mig helt redo att ta den till slakt.

2010-07-02 @ 21:55:18
URL: http://www.kafkapajobbet.se
Postat av: Malin

Haha! Alla mina rec.ex som jag beställt upp till Norrland har precis tagit slut så idag började jag läsa tegelstenen "Borta med vinden". Är på sida 46/1067 ...

2010-07-02 @ 22:26:10
URL: http://malinthewriter.wordpress.com
Postat av: Lisa

Har så smått börjat på Visst finns det gudar i Alabama av Joshilyn Jackson men funderar på att lämna den för tillfället och hugga in på någon annan... Men senaste soliga veckan har det i ärlighetens namn blivit mest tidningsläsning på stranden :P

2010-07-05 @ 12:22:18
URL: http://ihyllan.blogspot.com
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Bokbabbel: Vad kul! :)



Åsa: Haha, ska genast läsa din Parfymen-slakt!



Malin: Aha, verkar Borta med vinden som något att ha?



Lisa: Den har jag läst faktiskt, och tyckte att den var helt okej. Men tidningsläsning lät också skönt!

2010-07-06 @ 15:46:54

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback