Då får man kanske klämma en Vargas Llosa snart

Mario Vargas Llosa kommer till Bokmässan i höst! Därför får jag kanske börja snegla lite mer på rackartyg-boken, även om min mamma sa att den var "tråkig och långsam sådär som nobelpristagare alltid är" (jag och mamma brukar inte ofta ha samma boksmak så det är nog lugnt). Ni glömmer väl inte att kolla in på Bokmässans community? Jag brukar skriva där på Fritt ord med jämna mellanrum och sneglar på programmet. Så småningom är det också dags att sätta ihop mitt eget mässprogram.

Kommentarer
Postat av: Böckerx3

Jag läste ju en i höstas, men bör klämam en till snart!

Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Böckerx3: vilken läste du i höstas? :)

2011-04-06 @ 10:17:02
URL: http://www.ordochingavisor.se
Postat av: Böckerx3

Jag läste vem dödade Palomino Molero, tänkte ge mit på Gröna huset härnäst

2011-04-09 @ 15:15:17
URL: http://bockerbockerbocker.blogspot.com

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback