Ord och inga visor extra allt

Här kommer en stor nyhet (eller ja, allt är väldigt relativt) – jag har startat en till blogg! Observera att den här bloggen kommer fortsätta existera som nu och dessutom uppdateras mer än den gjort på sistone. Så sluta för guds skull inte att komma hit om du gillar böcker. Men jag har valt att starta en till blogg där jag kan skriva om min syn på saker som rör kultur, samhälle och även lite vardagsgrejer. Jag kommer dessutom att varje vecka berätta om veckans kulturkonsumtion där annat än bokläsningen får plats.
Det man aldrig kommer få se i min bloggnummertvå är dagens outfit-bilder eller vad jag ska äta till frukost. Lägg till den i readern på stört vetjag. Den kommer uppdateras lagom ofta. Jessica osv heter den.

Kommentarer
Postat av: Maria

lägger till


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback