Sveriges bästa bokblogg ska koras

Ni kanske redan har hört talas om Forma Books Blog Award men jag tänkte pusha för det ändå (hej, fiska nomineringar ni vet!). Det är ett pris för bästa bokblogg – den som "på bästa sätt uppmärksammar litteraturen och skapar ett alldeles eget rum för den bokintresserade att vistas i". Prisutdelningen blir i Forma Books monter på bokmässan i höst. Den lycklige vinnaren tar emot 25.000 kronor och en digital logga att stoltsera med i sin blogg.

Det går att nominera fram till den 15 maj och alla är varmt välkomna att nominera min blogg om ni gillar den (jomen lite o-jante-lag-aktig måste man ju få vara). Annars föreslår jag att ni nominerar den här bloggen.

Kommentarer

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback