Dystopisk måsteläsning för alla (tycker jag)

Läsåret är osedvanligt segstartat, trots att jag har gjort januari till min dystopimånad. Av den anledningen kommer nog dystopitemat att hänga med en bit in i februari också. Jag har en liten bit kvar i De vilda detektiverna och sedan blir det bara dystopier. Men det kommer nog inte bli så dystert tror jag, utan mest inspirerande.

Dystopitemat är ju ingen utmaning, men om ni blir sugna och också vill läsa en dystopi så tänkte jag tipsa om några bra. Vissa av dem har jag tipsat om gång efter annan men det spelar ingen roll. De är värda att tipsas om ännu en gång.





Dessa har jag redan läst som ni förstår, så mitt dystopitema innehåller
lite andra böcker.

Kommentarer
Postat av: Böckerx3

Ska bli intressant att se hur mycket dystopier du tar dig igenom =)

Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Målet är 9-10 stycken, då inklusive de två bubblarna och Virdborgs "Kall feber". Och ja, vi får se hur många jag hinner.

2011-01-15 @ 10:23:52
URL: http://www.ordochingavisor.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback