Bloggen dog visst litegrann men vaknar nu upp igen

Jag har precis suttit och tidsinställt inlägg för ganska lång tid framöver. Det är dags att väcka liv i det gamla liket till bokblogg, som jag har tänkt på så ofta men inte riktigt haft inspiration till. För nu flödar nämligen inspirationen igen! En paus kan vara nyttig (även från en blogg) för att väcka skrivlusten till liv. Förutom att det är en hel del böcker jag inte har bloggat om (vissa skitbra, andra så dåliga att jag skäms å författarnas vägnar), så har jag mycket annat nytt på gång. Vad sägs om:

* Texter - alltså - om böcker. Vissa ska absolut varenda kotte läsa, tycker jag. Andra skulle jag bränna på bål om jag inte var en aktiv motståndare mot bokbål.

* Om min sommarläsning, om min midsommarhelg, om bokbloggsträffen som ägde rum för 100 år sedan men som jag inte bloggat om än.

* Nya, intressanta bokbloggarintervjuer med andra bokbloggare.

* Bokshopping en masse.

* Och mycket, mycket annat. Smarrigt va? Det hela startar igång imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Frida (påhittade nöjen)

Kul att du är tillbaka igen. Ser fram emot alla de där inläggen! Vill ju läsa dom NU!!!!



:)

Postat av: Jessica (ord och inga visor)

Frida: Vad glad jag blir att du blir glad att jag är tillbaka. :D inläggen kommer, be so sure!

2011-06-30 @ 11:36:38
URL: http://www.ordochingavisor.se

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback